utorok 25. januára 2011

Dnes bolo veselo :) dnes mi totiž v kuchyni asistovali až traja pomocníci. Verná svojej silnej závislosti na jedle však nakoniec zostala len Babe...




Menu na dnes bolo simple:

  • Pečené zemiačky - mladé zemiačky rozkrájať na 1/4 tinky, v miske zmiešat dve lyžičky oliváku, červenú papriku, hrubozrnnú soľ, čierne korenie a trocha rozmarínu a potom premiešať so zemiakmi a vysypať na plech (ja to pečiem na papieri na pečenie, nech eliminujem bordel) 35 minút na 180 stupňov a MŇAM :)
  • Dressing s pracovným názvom GRÉCKY, lebo je v ňom FETA syr - jednu kyslú smotanu, 2 lyžičky majonézy, FETA syr cca 100 g, citrónová šťava, kvapka worcestru, kvapka balzamického octu, osladila som ďatľovým syrupom, sušená petržlenová vňať a oregano (určite môže byť aj čerstvé) a soľ a korenie na dochutenie. Všetko som hodila do mixéru a asi 2 minútky robila rachot...
Zeleninový šalát by to určite nepokazil :)

Fotky mojich potravinových kreácií musím najprv dôkladne natrénovať aby vyzerali šmakózne, takže ešte prosím strpenie...

2 komentáre:

  1. hehe :D ahoj mala romy :) Ta cernoska je nasa kamoska Tara. Patri mojim kamaratom a obcas k nam chodi sa pohrat, ked oni nie su doma :):)

    OdpovedaťOdstrániť