nedeľa 13. novembra 2011

Rýchla polievka Minestrone/ Quick minestrone soup

Aj keď vačšinou a oveľa radšej varím z čerstvých surovín, niekedy som rada keď objavím kvalitný polotovar, ktorý je možné mať ako zálohu v mrazničke a kedykoľvek použiť. Tak som dnes ocenila mrazenú zeleninovú zmes na polievku Minestrone, ktorú som kúpila ešte dávnejšie v sieti Lidl. Úplne skáčem radosťou keď otvorím sáčok a v ňom sú veľké krásne farebné kúsky zeleniny. Táto zmes obsahuje veľké kúsky mrkvy, zemiakov, cukiny, celeru ale aj pórik, bielu fazuľu, zelené fazuľky, mangold, hrášok, paradajky... jednoducho všetko čo má správna Minestrone mať.


Potrebujeme:

1 balenie mrazenej zeleniny na Minestrone (prikladám aj obrázok obalu), 2 šalotky, 2 strúčiky cesnaku, 1 konzerva lúpaných paradajok, vetvičku tymiánu, čerstvé mleté korenie, 1 PL hnedého cukru, morská soľ, 1 ČL práškového chilli, 1 BIO zeleninový bujón, olivový olej, čerstvá bazalka a koriander, cestoviny podľa chuti a parmezán na posypanie


Postup:
Na olivovom oleji si speníme šalotku a na tenké plátky nakrájaný cesnak, vsypeme celé balenie zeleniny, jemne osmáhneme a prilejeme horúci zeleninový bujón a pridáme lúpané paradajky. Necháme variť tak 25 minút a potom dochutíme koreninami, okrem čerstvých byliniek. Necháme ešte 10 minút dovariť a počas toho si uvaríme cestovinu podľa chuti. Ja som dala klasické vaječné fliačky, ale kľudne to môže byť čokoľvek čo máte radi. Polievku odstavíme a dochutíme ešte čerstvými bylinkami, bazalkou a koriandrom. Podávame posypané parmezánom... Dobrú chuť želám :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára