sobota 28. mája 2011

Ham&Eggs on English muffins


Inšpirácia na nedeľné raňajky. Pravé anglické muffiny som objavila v Marks&Spencer, čo ma nesmierne potešilo, lebo na mojich cestách v zahraničí tvorili súčasť jedálnička takmer každý deň. Vyskúšajte vynikajúce raňajkové menu, ktoré vás dokonale zasýti...

Potrebujem:
4 ks Original English muffins, 4 vajíčka, 4 plátky šunky, strúhaný tvrdý syr (Gouda, Eidam, Ementaler), maslo


Postup:
Na panvici si roztopíme trošku masla a položíme si plátky šunky, mierne opečieme a opatrne na každý plátok šunky rozbijeme vajíčko. Ak sa bojíte že sa vám to nepodarí spraviť, tak je na to dobré použiť panvicu na lievance. Ja mám rada keď bielko je tuhé a žĺtko mierne tekuté, preto to prikrývam pokrievkou a nechám dorobiť. Pred koncom ešte každý kúsok posypte syrom a je to. Muffiny som rozkrojila a opiekla v toastovači. Do každého muffinu dáme ham&eggs so syrom a je to :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára