streda 16. februára 2011

Príprava eventu "Tisic a jeden muffin"

Všetko to začalo mojou láskou k čokoládovým muffinom, čo majú v Horskom parku. Chodím tam venčiť mojich B&B a najkrajšie po prechádzke, je sadnúť si na slnečnú terasu a vychutnávať lahodnú kávu a čoko muffin. Tam niekde sa zrodila myšlienka, že chcem vedieť upiecť tie úplne najlepšie muffiny...

Preto som si na Vianoce darovala knižku "1 cesto 100 muffinov". Už po prelistovaní mi bolo jasné, že toto je presne pre mňa. Jednoduché, výstižné a s obrázkami. Každý recept je originálny, ale svojím spôsobom stále rovnaký. Rozličné variácie od dekadentne sladkých, cez ovocné a slané až po extra zdravé, to je presne ono... :)


Plánujem časom spraviť u nás doma stretnutie milovníkov muffinov s pracovným názvom "Tisíc a jeden muffin", kde budeme piecť a konzumovať všetky tie úplne najfantastickejšie muffiny. Takže teraz mi neostáva nič iné len zahájiť dvojfázový tréning. A budem piecť a piecť a piecť... A samozrejme potom fotiť a postovať a blogovať :)



Takže úvodný recept:
"Čoko muffiny s cukríkmi marschmallow"
Hrnčekový recept, jednoduchý ako facka. Stačí v miske zmiešať, 1,5 hrnčeka preosiatej hladkej múky , 1/2 hrnčeka hnedého cukru, 1 lyžica kypriaceho prášku, 1/2 hrnčeka kakaa, štipku soli a vmiešame aj cukríky marschmallow (ideálne tie malé čo sú určené na pečenie). V druhej miske zas rozšľaháme 2 veľké vajíčka, pridáme 1 hrnček mlieka a 6 lyžíc roztopeného masla. Ja som ešte pridala aj roztopenú mliečnu čokoládu asi 100g. Mokré ingrediencie potom vlejeme do suchých a premiešame. Netreba to šľahať len spojiť. Potom do formy naukladáme košíčky a vylejeme rovnomerne cesto. Šup s tým do vyhriatej rúry na 200° na cca 20 min. Po upečení vyberieme a necháme 5  minút vychladnúť. Vyberiem a môžme konzumovať. 



5 komentárov:

  1. vyzeraju zabijacky :) idem si nieco asi upiect...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja uz asi hodinu browsujem po tejto stranke :)
    http://www.joyofbaking.com/
    Neviem sa rozhodnut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnaam kde si kupila tu formu na mafiny?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Objavila som na Dulaku, ako su Bea potraviny obchod so vsetkymi kuchynskymi pomockami, maju tam vsetko mozne a tuto formu som kupila ze nejake uplne smiesne peniaze :):) Odporucam navstivit sestra!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam, vyzerajú super! my ešte dojedáme naše... :)

    OdpovedaťOdstrániť